سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
در ارزوی وصل
بسم الله الرحمن الرحیم .هل اتی علی الانسان حین من الدهر لم یکن شیئا مذکورا. انسان 1
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 17141
کل یادداشتها ها : 13
خبر مایه


هوالحی

تا حالا شده به این فکر کنیم که محور حب و غضب ما کجاست؟ مرز محبت و غضب کردنمون چیه؟ چرا ناراحت میشیم و عصبانیتمونو نشون میدیم ؟ تا حالا شده به این فکر کنی به ادما بر چه اساسی محبت داری ؟خوشگلترا رو بیشتر دوست داری یا نه؟ پولدارترا رو بیشتر دوست داری یا نه؟ خلاصه کلام میزان دلت دست کیه؟ خودم بارها به این موضوع فکر کردم بارها تو رفتارای خودم دقت کردم ببینم ته دلم چه خبره...

خدا تو قران بهمون یه ادمایی رو نشون میده که محور دلشون فقط خداست «الله ولی الذین امنوا........»

خود خدا بهشون میگه از تاریکی و ظلمت بیرن می برمتون «....یخرجهم من الظلمت الی النور .......» خوش به حالشون

البته تو همین ایه ادمایی رو که شیطان محور دلشون شده هم معرفی میکنه« ....... والذین کفروا اولیاهم الطاغوت یخرجونهم من النور الی الظلمت اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون» خدایا پناه میبرم به تو از شیطان و این دسته مردم که پیرو شیطان شدند.

محبت خدا در محبت عزیز زهرا قرار داره اگر بتونیم محبت ایشون رو در دلمون افزایش بدیم و مسلطش کنیم دیگه دلمون روی مداری میچرخه که محور اصلیش خداست .

اقاجان....عزیز دل زهرا(س) .......  یابن رسول الله

سالها ، ماهها گذشت هنوز لایق دیدنت نشدم ، شرمندتم ازین همه بی لیاقتی. امشب شب اغاز امامت و ولایت شماست، مبارک باشه انشالله اقا برامون دعا کن که بتونم محببتونو تو دلم زیاد کنم که دیگه محبتی به جز محبت شما تو دلم قرار نگیره.گل تقدیم شما


  

هوالحی

برادر من اول ببین کیه و چی میگه بعد ببرش رو انتن صداشو برا همه پخش کن

در استانه رای اعتماد گرفتن نجیب میقاتی، کاندیدای مطرح حزب الله و طیف سیاسی نزدیک به آن، شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران، اشتباهی استراتژیک و شگفت انگیز کرد.

http://www.shomaleemrooz.com/images/stories/news/2825191290256489.jpg


در برنامه تلویزیونی دو نیم ساعت شبکه خبر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، میهمان برنامه آقای اسدالله زارعی بهمراه آقای دکتر علی احمدی شرکت کرده بودند که یک خبرنگار نیز از کشور لبنان که بوسیله ماهواره مستقیما از لبنان در بحث مشارکت کرده بود.

در ابتدای برنامه این خبرنگار لبنانی، بدون نام بردن از فرد و گروه خاصی درگیری ها در شهر طرابلس لبنان را محکوم کرد اما پس از این صحبت های مختصر، شروع به نشان دادن عدم کارایی دولت آقای نجیب میقاتی کرد، آن هم در استانه گرفتن رای اعتماد از مجلس بود.

وی در اظهارتی عجیب گفت: بر اساس کدام استدالال و منطق آقای نجیب میقاتی می خواهد فردا به مجلس این کشور اعلام کند که قصد دارد تمامی ارتباطات دولت لبنان را با دادگاه لاهه که از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد تشکیل گردیده و به پرونده ترور رفیق حریری رسیدگی می کند، را قطع کند.

وی در ادامه صحبت هایش به مشکلات عدیده اقتصادی دولت لبنان اشاره کرده که با توجه به اینکه وی برای سمت نخست وزیری معرفی شده، کمک های امریکا و همچنین کمک های دولت های عربی به لبنان به این کشور قطع می گردد با این اوصاف چگونه دولت میقاتی می تواند روی پای خود بایستد و با چه مکانیزم اقتصادی می خواهد به حیات خود ادامه دهد!

در ادامه این خبرنگار لبنانی که موقعیتی باور نکردنی آن هم در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران در اختیارش قرار کرفته بود، در ادامه صحبت های خود به چالش ها و درگیری ها و مشکلات نخست وزیر آینده لبنان که از سوی حزب الله مطرح گردیده اشاره کرده و پیش بینی می کند که در مجلس تعداد زیادی از گروه ها پرنفوذ با او همکاری نخواهند کرد و این عدم همکاری مشکلاتی را برای او ایجاد می کند که باعث می گردد این دولت نتواند به فعالیت خود ادامه دهد!

مجریان شبکه خبر و متولیان این برنامه که تازه متوجه شده بودند که با عامل سرویس های امنیتی عربستان سعودی در حال مکالمه و گفتگو می باشند و در شبی که هنوز آقای نجیب میقاتی در مصدر امور قرار نگرفته، سناریوهای نابودی و شکست او را در حال ترویج هستند با قطع سخنان این عامل سرویس جاسوسی سعودی از ادامه سخنان او جلوگیری بعمل آوردند و این در حالی بود که دیگر کار از کار گذشته بود و هر انچه مخالفان حزب الله می خواستند از رسانه بین المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند!


  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ